Aamupaino +200g . taas plussaa, johan meinaa alkaa ärsyttämään. Mutta koko eka viikon tulos kuitenkin yhteensä -1,6g, joten pakko kai tuohon on kuitenkin olla tyytyväinen. Jos koko kuus viikkoa menis samaa  vauhtia niin lopputulos olisi 9,6kg ja kai se olisi aikalailla ihannetulos jos kerran painin tässä sarjassa, eli pudotettavaa alle 10 kiloa. Sitä vaan on tuon painon suhteen jotenkin kärsimätön ja toivoisi että se putoisi heti. äkkiä ja paljon.

Tänään päivällä ei meinannut rahka mennä alas ja kaupasta ostinkin siten polar 5 - juustoa, jolla saa korvata sitä rahkan syöntiä. Iltapalaksi sitten söin sitä juustoa ja se oli kyllä aika taivaallista verrattuna rahkaan.

Iltatreenit kävin vetämässä kuntosalilla, mutta se oli virhe. Ei muuten mutta siellä oli hirveästi porukkaa ja loppupeleissä minä olin siellä ainoa nainen joittenkin bodareiden keskellä. No onneksi osa oli ihan tuttujakin, mutta en tuntenut oloani kovin kotoisaksi. Maanantaisin olen normaalisti käynyt vatsa-peppu- reisijumpassa ja ens viikolla taidan korvata sillä tuon yhden punttitreenin, vaikka ohjeiden mukaan tuollainen jumppa on verrattavissa aerobiseen treeniin eikä korvaa punttitreeniä. PItää nyt miettiä miten tuon kanssa tekisi. Ei minua kyllä huvita enää sinne salille mennä maanantai-iltana. Viikonloppuna kun menee tarpeeksi ajoissa aamulla niin saa olla ihan rauhassa. Siitä minä kyllä tykkään. Aika kova homma sovittaa viikkoon neljää punttisalitreeniä ja kai niitä lepopäiviäkin pitäisi pitää. Huomenna aion olla tekemättä mitään. Ihanaa, lepopäivä eikä tarvi aamulla syödä puuroakaan.