-100 g, nooo, olishan se mieluummin voinut näyttää enempää, mutta ei voi mitään. Tänään olen yrittänyt huolehtia että juon riittävästi vettä ja mitä enemmän sitä juo niin sitä enemmän janottaa koko ajan .Mutta eipä ole ollut sellaista näläntunnetta kuin aiempina viime päivinä. Saapa nähdä joudunko ravaamaan ensi yön vessassa. Olen kyllä yrittänyt nyt illalla jo vähentää juomista.

Salillekin viimein pääsin. Pikkuhiljaa toivoisin jo muutosta salitreeniin kun viidettä viikkoa jo samalla ohjelmalla menee. Nyt alkaa olla painot kohillaan, enkä ole pystynyt  lisäilemään painoja vähään aikaan. Pitäis tehdä lyhyempiä sarjoja niin voisi lisätä painojen määrää. Olen juonut salitreenin jälkeen heraproteiinia, joka aluksi ällötti minua ihan kauheasti ja nyt olen alkanut pitämään siitäkin. Koskahan minä alkaisin pitämään rahkasta, siis sellaisenaan...? Tänään välipalarahka ei uponnut, viimeiset lusikalliset jäivät syömättä. Pakko siihen on sitä mehukeittoa lorauttaa että pystyy syömään.

Huomenna taas menee vähän eri ruokavaliolla kun työporukan kanssa pitää mennä ravintolaan syömään, se on semmonen virallinen, ja pakollinen juttu. Voi kun olis seisova pöytä niin vois vaan lastata lautasen täyteen salaattia.