-300g aamulla. No se olikin sitte parasta tässä päivässä. Muuten on mennyt tosi huonosti. Kaikki alkoi siitä kun minun lounasaika siirtyi työjuttujen vuoksi kahdella tunnilla eteenpäin. No siinä vaiheessa oli jo tosi nälkäinen ja ruuan syötyäni olin vieläkin nälkäinen. No taas työjuttujen vuoksi välipala jäi kokonaan syömättä. Kotiin tullessani oli niin nälkäinen että olisin voinut syödä kaikki mitä jääkaapista löytyi. Söin kuitenkin ohjeiden mukaan, mutta¨tunnin päästä oli taas nälkä. Ihan hirveä tunne. Illalla kun keittelin riisiä muulle perheelle huomista ruokaa varten, minun oli pakko maistaa sitä pari lusikallista, vaikkei olis saanut. Sen lisäksi söin puolikkaan banaanin ja kourallisen pähkinöitä. Kyllä tulee tekemään tiukkaa tämä viimeinen viikko. Vatsakin tuntuu pömpöttävän entistä enemmän. Olen ollut tosi kiukkuinen tänään.

Salille pitäis päästä. Sinne pitäis päästä joka päivä, mutta kun ei voi eikä halua. Meidän pikku kylän kuntosali on aika pieni ja siellä tulee heti punttipuolella ahdasta jos on viisikin ihmistä yhtä aikaa. Arki-iltaisin siellä on aina porukkaa eikä mulla tee mieli mennä sinne sen vuoksi.

Tänään tyydyin koiralenkkiin ja sen jälkeen kävin hiihtään vitosen. kelikin meni ihan pilalle, kun lämpötila plussan puolella. Piti mennä luistelemalla kun sukset ei pitäneet yhtään.  Luisteluhiihto ei kylläkään ole minun juttuni ollenkaan.