+100 g aamulla. No ei tapahtunut sitä ihmettä mitä minä odotin. Ei olis kannattanut syödä kakkua... hyi minua. Lähtöpainohan minulla oli 6 viikkoa sitten 69,9 kg ja tänä aamuna siis 64,4 kg. Eli kokonaispudotus oli 5,5 kg tämän superdieetin aikana. No, kyllä mie sen puolikkaan kilon vielä ainakin tämän viikon aikana karistan. Aion jatkaa normaalisti dieettiruualla tämänkin viikon. ( minun pituus on muuten 165 cm ) En ole muistanutkaan mitata vyötäröä, pitää huomenna mitata.

Lähetin muutostarinani ja alku-sekä loppukuvat fitfarmille ja tänään tuli vahvistus että saan siitä hyvästä extran ilmaiseksi. No kannatti vaivautua.

tänään kävin normaalisti maanantaijumpassa. Ottipa se koville, olin niin väsynyt jumpan jälkeen että nukahdin sohvalle. Viime yönä tuli nukuttua jotenkin huonosti, varmaa se oli ainakin osasyy väsymykseen. Minun työkaveri epäili tänään että olisin ylikunnossa, kun valittelin väsymystä ja huonosti nukuttua yötä. Voihan se olla, elimistö on ollut varman aika kovilla viime aikoina. Pitää ottaa loppuviikko rennommin, ainakin kolmena päivänä voisi pitää lepopäivän.