+-0 tänä aamuna. Ei se paino millään meinaa mennä alle 64 kilon, sinnittelee vastaan. Tuo lukema olikin aika pitkään minun normipainoni ja se vaihteli 64-65 kilon välillä. Se on ihan ok ( olen 165 cm ) Minä tunnen oloni ihan hyväksi tässä painosssa mutta näyttää siltä että nälkä kasvaa syödessä ja haluttaa vielä pudottaa muutama kilo.

Tänään huomasin että superdieetti extran ruoka- ja treeniohjeet oli julkaistu ja olen niistä ihan innoissani. Salitreeni vaikuttaa tosi tehokkaalta ja voin jo nähdä hauikseni kasvavan. Ruokaohjeita lukiessani kauhistuin taas siitä ruuan määrää mitä saa syödä, ihan niinkuin superdieetin alussakin. Ajattelin ensin noudattaa ainakin pari viikkoa laihduttajien ruokavaliota ja sitten siirryn ylläpitäjien ohjeisiin. Se mistä tykkään eniten on aamupuuro, oi nam! Ja toiseksi eniten on real -leipä. Minä olen kyllä ihan varma että noilla uusilla ohjeilla paino aluksi taitaa nousta.

Tänään on ollut hieman tukkoinen olo, se kyllä tuli ihan yhtäkkiä. Harmittaa jos tulee flunssa eikä pääse treenaamaan. Pitää huomenna hakea rohtoja apteekista. Tänään oli taas lepopäivä ja tekis mieli jo huomenna mennä salille kokeilemaan uutta ohjelmaa. No, aamullapa sen näkee missä kunnossa herää.

Olen löytänyt itselleni perjantaijuomani light siiderin tilalle uuden suosikkijuoman , pepsimaxin. Siideristä on alkanut tulla pää kipeäksi jo puolen lasin jälkeen, eikä sitä tee mieli sen takia juoda.