+500g aamulla. Ei ihan eilinen veikkaus mennet kohdilleen, muttei kauaskaan jäänyt. Tankkaus teki tehtävänsä joo ja aineenvaihdunta vilkastui kyllä heti aamusta ..

Tänään edelleen tukkoinen olo ja ei mitään ulkona kävelyä kummoisempaa liikuntaa viitsinyt edes ajatella, tai kyllä minä ajattelin mutta en jaksanut vaivautua. Pakko kai se on kehoa kuunnella ja antaa sen levätä ja sairastaakin välillä.  Mutta kyllä ärsyttää silti.

Olen tänään miettinyt uusia tavoitteita ja tulin siihen tulokseen että alle 60 kiloon täytyy päästä, eli tasan 59,9 kg olisi uusi tavoitepaino. Se tarkoittaa sitten 10 kilon pudotusta superdieetin alusta extran loppuun. Jep, näillä mennään ja noudatankin sitten pudottajien ruokaohjeita loppuun saakka ja sen jälkeen voisi varmaan jatkaa ylläpitäjien ohjeilla ihan itsekseen. Paitsi jos taas nälkä kasvaa syödessä ja sitten ilmoittaudun vaikka bikini challengeen tai liteen. Toivottavasti fitfarmilla olisi joku hyvä tarjous superdieettiläisille, jotta olisi matalampi kynnys jatkaa siellä.  

Olen suoriutunut superdieetistä ilman ohjeiden mukaisia lisäravinteita. Ainoa mitä ostin oli omega3-tabletit ja heraproteiinijauhetta (Fastin hera 80 ) palautusjuomaksi ( ohjeissa oli whey plussaa ) Extraa varten tein Body Actionilta tänään tilauksen ja tilasin Fastin workout intraa ja Maltoa ja tietenkin lisää hera 80:tä. Niillä meinaa sitten suoritua siitä, vaikka oheissa oli kyllä muitakin aineita. Yllättävän kalliita nuo kyllä ovat, melkein satanen meni että hurahti. Ai niin, tilasinhan minä Better bodies -topinkin....

Tässä on minun vitamiinibaarini.

vitamiinibaari.jpg