Paino aamulla 63,9 kg, eilisestä -300g. Eli edelleen painon pudotus on kuudessa kilossa, vaikka superdieetin alkamisesta on 9 viikkoa. Minun kroppani on nyt ilmeisesi sitä mieltä että tämä olisi sopiva paino minulle, eikä sitä alemmas ole menemistä. No minä olen eri mieltä.

Mutta silti minä keittelen aamuisin puuroa, vaikka ohjeiden mukaan saisi keitellä vain treenipäivinä. Enkä muutenkaan ole ihan täysin noudattanut ohjeita, poikkeukset ohjelmasta ovat kylläkin ihan minimaalisia. Ennemminkin niin päin että en syö ihan kaikkea mitä pitäisi, mutta saatan syödä esim. ylimääräisen hedelmän ja sen aamupuuron tietty.  Mutta sitten kun ei täysin noudata ohjeita niin ajattelee että jos noudattaisi niin putoaisiko paino enemmän?

Tänään kävin tunnin aamulenkin kävellen ( olin siis vielä vapaalla tänään ) ja illalla jumpalla. Jumppa ei oikein tuntunut missään, syke ei noussut eikä hikikään tullut. No ehkä oli vaan huono päivä.

1003656_516862001695833_953104466_n.jpg