-200g . ja vieläkään ei rikkoutunut 63 kiloa, vaan se on nyt tasan. Superdieettiextraa jäljellä viimeiset kaksi viikkoa. Onko elämään superdieetin jälkeen, ja millaista? No, sitä on nyt aikaa miettä tässä pari viikkoa ja yrittää karistaa vielä viimeiset 3,1 kiloa. Eihän ne kahdessa viikossa lähde, sen tiedän, mutta jos nyt edes lähemmäs tavoitetta pääsisi.

Viime maanantaista tähän aamuun paino on pudonnut 700g. Se on kyllä ihan hyvä tulos, olen tyytyväinen. Olen miettinyt että miten palkitsen itseni sitten kun olen saavuttanut tavoitteen, mutta en ole vielä päättänyt. Haluaisin kyllä uudet treenitrikoot, mutta kun en oikeastaan tarvisi niitä, kun minulla on jo kahdet aika hyvät. Olen vaan niin ihastunut Six Deucen, tähän malliin että ihan kuola valuu:

six deuce.jpg

Takareidet on olleet tänään hieman kipeät. Eilen tein treenissä kyykyt ihan alas saakka ja uskon sen johtuvan siitä.

Kävin illalla hiihtämässä ja kädetkin tuntuivat jotenkin voimattomilta. Tällä kertaa tein vain kuuden kilsan lenkin ja keskisyke oli ennätysalhainen 135. Minä en ole varma onko se merkki siitä että kunto on parantunut vai olisiko jo ylikunnon puolella? Toivottavasti ei, mutta huomenna pidän joka tapauksessa lepopäivän. Nyt on semmonen tunne taas että kroppa huutaa lepoa.

189693_434841796564521_440763505_n.jpg