-400g kahden päivän pudotus. No joo, ihan jees, mutta viikon takaiseen lukaemaan on vielä 400 g matkaa. Viikko sitten lauantaina oli tankkauspäivä ja sen jälkeen tuli takapakkia ja reilusti. Ärsyttävää, eikä se paino meinaa millään pudota siihen samaan lukemaan.

No toinen asia mikä todellakin ärsytti tänään oli se kun aamulla kahdeksan aikaan olin menossa salille enkä päässytkään sinne kun minun avainlätkän voimassaolo oli loppunut helmikuun lopussa, enkä minä muistanut sitä. Voi että olin ihan maani myynyt. Seisoin siellä oven takanan melkein itku kurkussa. Siihen aikaan aamusta ei ollut odotettavissa sinne ketään muuta tulevaksi jonka siivellä olisin päässyt sisään, niinpä palasin kotiin. Voi itkujen itku, mie en pääse sinne huomennakaan, kun ei kellään minun kaverillakaan ole sitä avainta että pääsis sisään. Eipä paljoa naurata kun tälle viikolle tuli sitten vaan yksi salitreeni. Pitää nyt yrittää vielä keksiä jotain että huomenna pääsis sinne, menen vaikka päiväksi sinne oven taakse kyttäämään, että joku tuttu tulisi ja päästäisi minut sisään.

560839_584966171544679_1934357226_n.jpg

Kävin päivällä hiihtämässä12 km, mutta ei sekään auttanut siihen harmitukseen yhtään.

Hiihtokelit menivät huonoiksi lauhan ilman vuoksi, joten suuntaan katseeni pikkuhiljaa tulevaan juoksukauteen, mikä starttaa heti kun jalkakäytävt sulavat. Kesän tavoitteena olisi juosta kaksi puolimaratonia, jos vaan jalat kestää. Viime kesänä oli hieman jo ongelmia jalkojen suhteen.

485222_470617006320333_1306349777_n.jpg