Tiistaiaamuna paino oli pudonnut takaisin alle 61 kiloon, 60,8 näytti vaaka. Onneksi se viikonlopun pöhö lähti niin nopeasti. Tänään näytti samaa lukemaa. Olen lounaasta jättänyt hiilarit kokonaan pois ja muuten suurinpiirtein ohjeiden mukaisesti. Tonnikalasalaattia on tullut vedettyä kolmena päivänä peräkkäin.

Tiistaina oli vetotreenipäivä. Juoksin 4+4 minuutin vetoja 6 kpl. Eli neljä minuuttia kevyesti ja 4 min lujaa. ( puolimaratonvauhtia 10,5 km/h ) noin. Hyvä treeni oli. Minä tykkään noista vetotreeneistä. Matkaa kerty 8 km ja keskinopeudeksi tuli 9,1 km/h.

keskiviikkona pääsin salille. Tein sekä ylä-että alakroppatreenin samalla, kun minusta on mukavampi tehdä koko kropan treeni kerralla. Tein treenin eka viikkojen ohjeilla. Kädet tuntuivat jotenkin voimattomilta, kun ei meinannut 5 kilon punteilla jaksaa tehdä pystypunnerruksia loppuun saakka. Yhden sarjan tein 6 kilon punteilla mutta ei puhettakaan että olisin jaksanut kaikki kolme sarjaa kuudella, juuri ja juuri viidellä. Pitäis saada lisää habaa. Useammin pitäis keretä salille, mutta ei sitä kerkeä kun pitää olla koko ajan juoksemassa. Minä olen tosi kiukkuinen niinä päivinä kun en pääse salille enkä juoksemaan. Niin kuin eilen ,kun pidin lepopäivää. Olisin varmaan käynytkin lenkillä mutta kun oli kylmä ja satoi vettä niin pidin suosiolla lepoa että jaksan viikonloppuna treenata.

Tänään kävin illalla pikavitosen, kun oli tunne että pitäis päästä. Ei mennyt vielä ihan puoleen tuntiin, 31 minuuttia ja jotain sekunteja päälle. En mie varsinaisesti siihen tähdännytkään ja juoksin alkumatkan kevyemmin ja lopussa kiristin tahtia.

Tähän mennessä on tällä viikolla kertynyt 23 juoksukilometriä ja vielä olis parin päivän juoksut edessä. Se on hyvä juttu kun menee yli 30 km /vko. Jalkapohjat edelleen temppuilee, mutta eipä tuo menoa haittaa. Mitä enemmän minä juoksen sitä enemmän minä siitä tykkään.

images12.jpg