Voi vitsi, en ole kuukauteen käynyt täällä. Vaikea aina aloittaa uutta tekstiä kun jää niin pitkä tauko. Tässä kuukauden aikana on tapahtunut sellaista että juoksutreenit on ihan nollassa. Talvi teki tuloaan ja pakkasta oli välillä parikymmentä ja ei puhettakaan että olisin tarennut lähteä juoksemaan. Meni niin totutellessa pakkasiin, kun sisälläkin tuntui palelevan vaikkei kuitenkaan palellut. Ja tietenkin sain flunssakin, joka onneksi kesti vain muutaman päivän ,kun otin kaikki mahdolliset ja mahdottomat lääkkeet yhtäaikaa. Mutta se tiesi viittä päivää ilman mitään treeniä kuitenkin.

Ja mitäs sitten tapahtuikaan, paino pompsahti 65,5 kiloon. Voi järkytys. Nyt olen kuitenkin saanut sen takasin n. 64 kiloon ja välillä vähän allekin, mutta kyllä se siinä samassa junnaa vaan. Ruokavaliostahan se on kiinni, pitäis vaan saada itseä niskasta kiinni, mutta kun en saa. Viikolla syömiset menee aika lailla hyvin superdieetin ohjeiden mukaan iltaan saakka, mutta illalla tulee syötyä leipää ja muuta lihottavaa. Nyt kun juoksut on jääneet pois, niin aerobista treeniä ei juurikaan ole ollut .Koiran kanssa illalla ollaan käyty pikku lenkki, mutta sitä nyt ei lasketa miksikään. Sen vuoksikaan varmaankin paino ei meinaa millään laskea, päinvastoin. Odottelen jo että tulis kunnon talvi ja pääsis hiihtämään, mutta nyt meni sekin toivo kun lumetkin sulasivat. Ostin juoksukengät, Salomonin speedcrossit ja vaikuttavat ihan hyviltä, mutta pitäisi saada aikaseksi että vetäis ne jalkaan ja kävis juoksemassakin.

Salilla olen nyt viime aikoina panostanut pakara -ja vatsatreeniin. Tottakai teen myös muulle kropalle treeniä. En tiiä kuinka metsään olen mennyt kun olen itse tehnyt ohjelman. Ainakin siitä saa mahtavan poltteen lihaksiin. Nyt olen käynyt kolmesti viikossa salilla ja kerran pumpissa.

Olen ajatellut aloittaa tammikuussa Fitfarmin Lite -nettivalmennuksen .Siihen saakka pitäis sinnitellä omin neuvoin. Paino ei ainakaan saa nousta, päinvastoin, pitäis saada ne muutamat kilot pois. Ei onnistunut minun suunnitelma saada lokakuun loppuun mennessä kiloja pois, mutta nyt pidän tiukkaa linjaa joulukuuhun saakka. Jos sais pari kiloa pudotettua, niin sitten vois jouluna hieman uskaltaa löysätä. 64 kg on ehdoton yläraja painolle. Vatsan seutu on se suurin ongelma.

imagesGR3UJYLH.jpg