Eilinen aamupaino 63.3 kg. Ihan mahtavaa kun taas kerralla putosi puoli kiloa! Kohta pääsen alle 63! Huomaan jo nyt että vatsanseutu on selvästi kaventunut. Ihana kun näkee konkreettista tulostakin eikä pelkkää vaa'an lukemaa. Olen kyllä noudattanut ohjeita lähestulkonn kirjaimellisesti. Ruokaohjeet alkaa olla takaraivossa jo niin selvinä ettei tarvi joka kerta enää lukea ohjeista. Tilasin itselleni uuden treenipaidan ja vaikka se on kokoaM niin aika tiukasti nuolee vartaloa ja paljastaa pienimmänkin jenkkakahvan. Se on nyt mulla motivaattorina, kun päätin etten käytä sitä ennen kuin paino on alle 62 kiloa. 

Perjantai-iltana kävin salilla ja kävelin taas kotiin.Sillä välin meille oli tullut vieraita, kummityttöni perheineen. Aloin tietenkin syömään siinä ja kummityttö 3v. katsoi silmät pyöreänä minun lautasta ja kysyi että miksi sinä syöt noin paljon ruokaa. Olihan se kieltämättä aikamoinen annos ja olin koko illan ähkyssä.

Lauantaina suunnistin salille taas heti aamusta ja potkurilla menin vaikka olikin melkein 20 pakkasta. Se ei kylläkään enää tunnu edes kovin kylmältä niiden 30 asteen pakkasten jälkeen. Olen erityisen tykästynyt tuohon treeni kolmoseen, varsinkin ristihoover on ihan mahtava liike.  Minuutti menee juuri ja juuri, paitsi vasen puoli, joka kestää vain 45 sekkaa. Siinä on paljon parantamisen varaa. Tuo on sellainen liike että sen voisi tehdä vaikka joka treenin lopuksi. Tänään tuntuu hieman vatsalihaksissa jotain.

Nyt sunnuntaiaamuna olen taas lähdössä salille, viikon viimeinen teeni edessä. Tänään on pakkanen laskenut kymmeneen, joten luultavasti käyn vielä päivällä hiihtämässä.

images3.jpg