Tänä aamuna paino oli noussut parisataa grammaa eilisestä, mutta ei se mitään. Eniten minua oikeastaan pelottaa lauantain tankkauspäivän jälkeinen paino. Muistelen viime vuoden superdieetistä että tankkauspäivän jälkeen paino nousi 800 grammaa. Hyi kauhia. Silti minä odotan tankkauspäivää jo kieli pitkällä ja huomaan jo miettiväni mitä kaikkea ihanaa aion syödä silloin. ehkä vähän tuhmaaa..., mutta vähän irtokarkkejakin

Tänään oli lihakset jo hyvin palautuneet viikonlopun treeneistä ja pumppitunnilla oli kivaa. Minulla aina meinaa hieman laiskottaa lähteä sinne ja välilä tuntuu ettei se tunti lopu ikinä, mutta sitten kun on käynyt niin on hyvä fiilis. Niinhän se yleensä on kun saa raahattua itsensä liikkeelle vaikkei aina huvita. Tänään oli mukava syödä  tunnin jälkeen ja lysähtää sohvalle kun koirakin oli lenkitetty sillä välin. 

Olen käynyt säännöllisesti salilla vähintään kolmesti viikossa syksystä saakka ja mietin että missä ne mun lihakset viipyvät.  Kuitenkin koko vuoden enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Teenkö jotain väärin? Pitäiskö lisätä reippaammin painoja? En kyllä usko että teen liian kevyillä kun aina on joku paikka kipeänä tai muuten on aika puhki olo aina treenin jälkeen, vai voisiko siinä olla se vika että treenaan liian kovaa ja siksi en kehity? Mistä sen tietäisi?

imagesZ73VX8AJ.jpg