Aamupaino 64.2kg, eli se on tismalleen sama kuin jouluaattoaamuna. Siitäpä se sitten pompsahti het kerralla puolitoista kiloa seuraavaan aamuun mennessä. Mutta nyt on kyllä hyvä fiilis kun ne kilot on poissa. Se olikin oikeastaan minun ensimmäinen välitavoitteeni. Seuraava tavoite on päästä alle 64 kiloon ja sehän ei ole kovin kaukana. 

Tänään pidin lepopäivän ja se tuli tarpeeseen, kun on jotenkin voimaton olo. Takareisissä tuntuu eiliset 60 maastavetoa...

Töissä tuli aamulla puheeksi tää mun dieetti ja yks työkaveri kauhisteli kuinka mulla on aikaa punnita kaikki ruuat. No totta, hiemen enemmän menee aikaa aamupalan ja eväiden teossa, mutta ei se minua häiritse. Ja minä olen sitä mieltä että kaikilla meillä on aina aikaa juuri niihin asioihin joita pidämme itsellemme tärkeinä ja ensisijaisina asioina. Jos joku sanoo ettei ole aikaa harrastaa liikuntaa, niin minun näkökulmasta se tarkoittaa sitä ettei liikunta ole sille ihmiselle tärkeä asia elämässä. 

imagesMLG2D8CB.jpg