Ensinnäkin olen päättänyt etten raportoi joka päivä painosta, ehkä vaan joka toinen.... vaikka kuitenkin käyn joka aamu puntarilla. Tänä aamuna se oli 63,8kg. Ajatus olisi että se olisi ensi maanantaihin mennessä alle 63kg. Tulevana viikonloppuna pitää satsata aerobiseen liikuntaan salilla käyntien lisäksi. Kunhan pakkaset lauhtuu niin pääsen testaamaan uusia suksia. On ollut niin kylmä ettei olla käyty edes koiran kanssa lenkillä kun ei se suostu lähtemään. Ja yksinkään en osaa lähteä pelkästään käveleen.

Tiistaina kävin bodypumpissa ja olin ihan poikki sen jälkeen.  En kyllä ymmärrä miksi, ohjelma oli vielä sama ja osassa liikkeitä jopa pienensin painoja. Eilen kävin salilla ja olin vielä enemmän poikki. Nukahdin sohvalle kun katsoin Jutan dieettiohjelmaa. Eilisen treenin jälkeen oli yläselkä ja ojentajat ihan tulessa ja tänään taas takareisiä hapottaa. Treeni meni perille. Uskalsin lisätä painoja viime viikkoisesta. Kulmasoutu ja mave meni jo 15 kilolla.(+ tanko 10kg) tänään oli lepopäivä, onneksi. Enää en ole niin poikki, mutta kuitenkin tuntuu että on väsynyt. Minulla tekee hieman tiukkaa tuo nälkäisenä teenaaminen. Mutta minä haluan ne lihakset, ei ne itsestään tule.

images3WWKF2Q3.jpg