Nimittäin paino lähti heti putoamaan tuon edellisen kirjoituksen jälkeen kun tuskailin että se jumittaa. En tiedä mitä tapahtui, mutta kolmessa päivässä lähti 1,4 kiloa pois. Voi olla että ne pienet muutokset ruokavaliossa sysäsivät sitä liikkeelle, eli kun vähensin hiilareiden määrää aterioilta. Olen kyllä niin onnellinen kun paino oli tänä aamuna 61,9kg. Eli sehän tarkoittaa myös sitä että motivaattoripaidankin saan pukea seuraavaan treeniin. Mulla oli rajana 62 kg että viitsin sen laittaa päälleni kun se on niin tiukka että paljastaa kaiken. Nyt taas tosi innolla kohti uutta viikkoa, kun tavoitepaino on jo niin lähellä, mutta toisaalta silti niin kaukana.

WP_20150208_010[1].jpg

Toki olen kyllä treenannutkin ihan hulluna. Perjantaina raahasin itseni väsyneenä ja nälkäisenä salille vaikkei yhtään olisi jaksanut lähteä. Melkein jätin menemättä mutta onneksi menin. Kävelin sieltä kotiin ja olin kyllä taas ihan poikki sen jälkeen. Mutta kuitenkin se fiilis kun itseni voittaneena talsin kotia kohti. Sitten kun vielä söin iltaruuan niin se oli kyllä täystyrmäys ja nukahdin sohvalle melkein samantien...

tired.png

Lauantaina olin heti aamusta taas pirteänä salilla ja päivällä kävin pitkästä aikaa hiihtämässä 12 km. Uudet sukset tuli samalla sisäänajettua ja hyvältä vaikuttivat.

Tänä aamuna viikon viimeinen salitreeni ja sen päälle vielä melkein tunti lumitöitä pihalla kun yöllä oli kauhea lumimyrsky ja pihakin sen näköinen. Se kyllä kävin hyvin aerobisesta treenistä. Tänään nukuin kunnon pitkät päikkärit kun tuntui taas jotenkin uupuneelta olo. Oikeassa olkapäässä/lapaluun tienoilla on jotain epämääräistä kipua ollut eilisestä salitreenistä lähtien. Ehkä jokin venähdys tai jotain, mutta ei se paha ole. Ei tunnut kipua oikeastaan muutoin kun levossa. Tänään muuten salilla huomasin että mun selässä ehkä näkyy jo jotain muutosta. Olen aina kadehtien katsonut niitä joilla selkälihakset erottuvat ja nyt saattaa tuntua siltä että voin lopettaa pian kadehtimisen.

Ensi viikolla ajattelin kokeilla eri treeniohjelmaa ihan vaihtelun vuoksi ja myös siksi että sitä tehdään vain kolmesti viikon aikana. jolloin kroppa saa yhden ylimääräisen lepopäivän kun on nyt viime päivinä tuntunut monesti niin väsyneeltä olo.

images8O05XT8C.jpg