Uusi viikko on käynnistynyt ja kohta tämäkin loppuu, menee kyllä taas päivät niin nopeaa ettei meinaa pysyä perässä. Nyt on siis viides viikko In shapea meneillään ja puoliväli kohta saavutettu. Olen itsekin ihan yllättynyt kuinka helposti kaikki on sujunut, syömiset ja treenit lähinnä. Väsymystä ei lasketa, se kai kuuluu asiaan. Kroppa on kovilla ja ei ihme jos se väsyy.

Yhtään salitreeniä en ole jättänyt väliin, ainoastaan pari kertaa olen joutunut jättämään yhden sarja tekemättä, kun laite ollut varattuna. Ja muutos, se alkaa selvästi näkymään ja siitä olen niin iloinen. Ruokavaliota olen noudattanut lähes pilkun tarkasti. Ehkä jonain päivänä olen syönyt hieman enemmän pähkinöitä kun olisi sallittua tai jotain muuta vastaavaa, mutta mitään ruokavalion ulkopuolelta en ole tietääkseni syönyt ja siitä olen myös tosi ylpeä. Tänään oli joku tuonut töihin suklaakonvehteja ja minä kuolasin niitä. Suklaa taitaa olla se mitä eniten kaipaan ja himoitsen. Olen minä jo mielessäni taas tehnyt listaa kaikista herkuista mitä syön seuraavana tankkauspäivänä. Sitä odotellessa...

Paino näyttää tällä kertaa jumittuneen 62 kiloon. Viime sunnuntaiaamuna se kävi alle tuon lukeman mutta nyt sinnikkäästi pysyy taas tuossa samassa. Se alkaa aina vähän ahdistamaan kun se ei putoa..

Tänään olin unohtanut ottaa osan eväistä mukaan, joten lounaaksi söin pelkkiä kasviksia ja raejuustoa. Ei kovin kauheasti ollut virtaa töiden jälkeen lähteä salille, mutta niin minä siitä selvisin, eikä oikeastaan tuntunut nälkää. Teinkin nyt extra-treenin 2. päivän ohjeilla ja se tuntui oikein mukavalta. Ei kauhean raskaalta edes ja en tänään nukahtanut sohvalle illalla. Mukavaa vaihtelua kun tekee välillä eri treeniä.

images123.jpg