Noniin, se on taas uusi viikko käynnistynyt. Maanantai oli lepopäivä ja kävimme koko perheen kera kaupungissa shoppailureissulla. Siitä jäi mieleen kiva juttu kun olin farkkukaupassa niin myyjä sanoi minulle että kyllä sinulle menee S-koon farkut, kun pähkäilin kokoa. No otin ja sovitin niin menihän ne, mutta jotenki ei kuitenkaan istuneet. Mutta että minun päälleni mahtui ne S-kokoiset, hups, ihan mahtavaa. Kävimme subwayssä syömässä eikä tuntunut pahalta syödä pelkkää salaattia, vaikka vähän kuolasinkin toisten leipiä. Kotimatkalle ostin prismasta pussillisen erilaisia pähkinöitä, ai mitä ihania herkkuja ne oli. Niillä tavallaan korvasin päivän toisen aterian kun ei keretty syömään vasta kun illalla kotona ja mie söin sitten suoraan iltapalan. Ajattelin tänä aamuna että paino on varmaan tippunut, muttei se ollut. Sama 61.5kg kun maanantaina.

Maaginen raja, alle 61 kiloa on kyllä tosi tiukassa. Söin tänään 3 karkkia, varmaan huomenna paino noussut sen vuoksi vähintään puoli kiloa😨. Usko meinaa loppua aina välillä mutta sinnillä eteenpäin. Tänään oli pump-päivä ja lisäsin siellä hieman painoja.

Huomasin eilen että olen koko ajan juonut väärää palautusjuomaa ja ostin sitä vielä purkin lisää. Voi ei! Olen juonut hitaasti imeytyvää heraa kun pitäisi juoda nopeasti imeytyvää. images5JUUMGUD.jpg