10 viikkoa Fitfarmin Lite in shape -valmennusta on nyt takana. Yhteenvetona todettakoon että sitä saa mitä tilaa. Minä saavutin sen mitä tavoittelin. Tänä aamuna paino oli tasan 60kg, joka oli minun virallinen tavoitteeni.

Sen saavuttamiseksi huhkin salilla 44 tuntia 46 minuuttia ( sis . aerobista treeniä 10-30 min. joka treenin yhteydessä ) 9 tuntia kävin hikoilemassa body pump-tunnilla ja hiihtokilometrejä keräsin 89 km. Kaiken tuon lisäksi kävin joka päivä koiran kanssa 15- 30 min. kävelylenkin ja tietenkin päivittäiset työmatkat kävellen tai potkurilla 2 km päivässä. (paitsi keskiviikkoisin) Painoa putosi yht. 5.5 kg ja kyllä se näkyy kun peilistä katsoo. Mutta kovaa työtä se kyllä vaati ja tiukkaa kuria ruokavalion suhteen. Se ei todellakaan tullut tuosta noin vaan. Ai nii , sairastin flunssan ja silloin meni 9 päivää ilman mitään treeniä, koiran lenkityksiä lukuun ottamatta.

Mutta tämähän ei jää tähän. Uusi painotavoite on nyt päätetty, 58 kiloa toukokuun loppuun mennessä. Aion jatkaa näillä ohjeilla hieman soveltaen.

Nyt olen ihan poikki. Takki on jotenkin tyhjä. Eilen ja tänään olen käynyt ensin aamulla salilla ja päivällä vielä hiihtolenkin. Eilen 17 km ja tänään 20 km. On vähän jyrän alle jäänyt olo.  Minulla on ens viikko lomaa ja aion tietenkin hiihtää niin paljon kun mahdollista. Huomenna vietän lepopäivää. Pitää muistaa vielä huomenna käydä kehonkoostumusvaa'alla, kun en tänä aamuna muistanut. Toivottavasti rasva-% olisi jo alle 30. ja lihas yli 30.... Haba ainakin on kasvanut.

18210_10153088005897347_6199352286554894