Minun paino tosiaan nousi sen puoli kiloa mitä edellisessä kirjoituksessa ounastelinkin niiden kolmen toffeekarkin vuoksi, tai siis niin minä kuvittelen, vaikkei se ehkä ole totta että se niistä johtui.No eipä ollut yllätys. Siitä masentuneena söin tänäänkin karkkia. Nää on oikeastaan ekoja kunnon repsahduksia tämän liten aikana. Johtuu turhautumisesta kun paino jumittaa. Tulee oikeesti semmonen ihan-sama-fiilis. 

Asiaa ei yhtään helpota se kun taisi flunssa iskeä nyt minuunkin. Eilen tuntui vain vähän kurkkukipua ja uskalsin mennä salille, mutta ehkä ei olisi kannattanut. Juoksumatolla huomasin ettei syke kestänyt nousta yhtään kun alkoi henkeä ahdistaan. Salitreenin jälkeen olin taas kerran niin puhki että nukahdin sohvalle. Sekään ei nyt ole mitään uutta. Mistähän saisin lisää virtaa. Ehkä pieni lepo tosiaan auttaa. Olen huomannut että muillakin liteläisillä on hieman turnausväsymystä ja on sitten neuvottu lepäilemään muutama päivä tai jopa viikko.

Tänään pari kertaa yskin keuhkot pihalle ja sitten lähti vähäksi aikaa ääni. On ollut pakko syödä sokerittomia kurkkupastilleja niin että maha on ihan sekaisin . Lääkkeitä olen vetänyt lievän yliannostuksen, kun halun että tämä menee nyt mahdollisimman pian ohi. Mutta nyt on pakko kyllä levätä koko viikonloppu. Ehkä se tekee hyvää ja jaksaa tsempata kaks viimeistä viikkoa. Kyllä tästä vielä noustaan.

Just nyt tuntuu jokseenkin tältä. ja tältä:

lintu.jpg                     plan.jpg