Tämä viikko meni hyvin. Otin heti maanantaina tiukan linjan syömisten suhteen ja noudatin in shapen ohjeita. Maanantaina kävi vielä niin että eväistä jäi tonnikalat kotiin ja söin pelkkää salaattia ilman tonnikalaa lounaaksi, oli aika kevyt päivä. Hieman on ollut näläntunnetta iltapäivisin ja iltaisin on tehnyt mieli syödä ties mitä.

Paino on on tänä aamun ollut 60,5 kg eli ihan hyvä, kunhan se vielä menis takaisin alle 60 kiloon....

Tällä viikolla starttasiin virallisesti juoksukaudenkin. Keskiviikkona aamulla olin reipas ja olin aamulenkillä jo puoli seitsemältä. Syke oli kyllä ihan pilvissä koko lenkin ajan, en juossutkaan kuin 18 minuuttia ja välillä piti tasoitella sykettä kävellen. Matkaa tuli 2,5 km. Mutta hyvä fiilis jäi siitä juoksemisesta ja maltan tuskin odottaa seuraavaa lenkkiä. Olen harkinnut osallistumista Fitfarmin juoksuvalmennukseen joka alkaisi aika pian mutta minä epäilen että se on aika samanlainen kun viime kevään Endurance, ja mulla on ne ohjeet tallessa. Pitää varmaan laittaa sinne sähköpostia ja kysellä tarkempia tietoja.

WP_20150401_004[1].jpg

Tiistaina kävin bodypumpissa kahden viikon tauon jälkeen. Ihme ettei siitä mennyt mikään paikka kipeäksi. Keskiviikkona kävin töiden jälkeen salilla ja sain siellä yhdeltä konkarilta avustusta maastavedon tekniikassa. Oli kyllä hyvä kun kysyin, sellaista hienosäätöä tarvitsin, pääosin oli tekniikka hallussa. Salireissun jälkeen vasen olkapää hieman taas tuntui kipeytyvän. Tein aika paljon selkäliikkeitä. Salitreenin pohjana oli in shapen extratreenin 2. päivän ohjeet. Pari liikettä jätin pois ja otin tilalle pakaraliikkeen ja vatsaliikkeen.

Eilen ja tänään olen vielä jatkanut hiihtämistä. Eilen vain pieni suksien testauslenkki 2,5 km ja tänään osallistuin hiihtotapahtumaan 20 km perineisellä tyylillä. Menin kyllä aika kovaa ja keskisyke olikin 172, mutta hyvin kyllä voimat riittivät ja loppusuoralla ohitin vielä kaksi mieshiihtäjää.

Nyt pääsiäisen ajan aion syödä mämmiä ja suklaata ja muita herkkua ja katsotaan taas sitten ensi tiistaina missä mennään painon suhteen ja miten siitä jatkan. Pyhien ajan ruuat olen kyllä valinnut siten että paljon on kanaruokia, kasviksia, kalaa ja muita sallittuja aineita, mutta jonkin verran herkkuja lisäksi.... Toivon että paino ei kauheasti nousisi..