Ihan mahtava viikko takana. Paino oli tänä aamuna tasan 60 kg. Eli viikon pudotus -1,6 kg! Huippu fiilikset tuosta pudotuksesta. En muista koska viimeksi vaaka näytti tuota lukemaa, ehkä joskus viime keväänä LiteInShapen aikoihin. Kyllä sillä on tosiaan iso merkitys mitä suuhunsa laittaa, jos meinaa laihtua. Olen noudattanut grammalleen ruokavaliota ja sehän varmaan näkyy tuossa tuloksessa. Kaikki ruuat olen jaksanut punnita. Välillä olen nähnyt nälkää ja välillä olen kyllä ollut ihan ähkyssä.

Viikon treenit:

Ma: Lepo

Ti: Sali

Ke: Aamulenkki 5 km + sali illalla

To-pe: Lepo

La: Sali

Su: Sali aamulla + hiihto 12 km päivällä

Olipa ihanaa pitkästä aikaa käydä aamulenkillä. Se on sitten juoksukausikin avattu tälle vuodelle. Normaalisti olen aloittanut vasta huhtikuussa juoksemisen.

Hiihtolenkillä näytti tänään tältä. Oli hieman hapokasta hiihtää kun aamulla oli yläkroppatreeni salilla... Mutta aivan ihana päivä. Ihan kun olisi ollut kevät.

WP_20160214_12_56_57_Pro_LI[1].jpg

WP_20160214_11_35_16_Rich_LI[1].jpg

Dieettiruoka on terveellistä ja monipuolista. Olen taas innostunut kokkailemaan vähän kaikenlaista. Itsetehty kebab on koko perheen suurta herkkua.

Kuvassa tonnikalasalaatti, kebab-kasvis-pastapaistos, rahka,piltti ja mehukeitto, kanasalaatti, paistettua jauhelihaa,punasipulia, ja paprikaa + paistettua kesäkurpitsaa, riisiä ja kasviksia.

Phototastic-14_2_2016_5c509584-0fcc-4beb-80d8-3870666aff0a[1].jpg

Salitreenit ovat olleet ihan sairaan kovia. On totta että treeni on jotenkin ihan uudella tasolla. Joka treenin jälkeen on joku lihas ollut kipeänä. Tänään on pakarat tulessa eilisestä jalka/pakaratreenistä.

WP_20160214_006[1].jpg

Mahtavilla fiiliksillä kohti ensi viikkoa. Treeniohjeetkin on päivittyneet heti ekan viikon jälkeen ja pieniä muutoksia tuli ruokavalioon. Paino ei varmaa tipu enää noin paljoa, mutta jos pääsen alle 60 kilon niin onhan se hienoa.