Tämän viikon olen koittanut ottaa kohtuullisen rennosti sekä treenin että ruuan suhteen, jotta ensi viikolla olen täydessä valmiudessa aloittaa Fitfarmin Bulls all out. Valmennuksen nimikin kuulostaa jo hieman pelottavalta. Aion noudattaa diet- vaihtoehtoa, koska painoa pitää pudottaa muutama kilo. Tavoite on nyt saada paino 58 kiloon 10 viikon aikana. Paino tänään 61,6 kg. Ihan hyvä tulos, vaikka olenkin syönyt tällä viikolla jopa kaksi laskiaispullaa ja puolikkaan konvehtirasian. Mutta muuten aika lailla normaalisti. Viikon pudotus siis -600g! jee.

Salilla kävin tällä viikolla vain ke ja la. Lauantaina kokeilin jo hieman tulevia treeniliikkeitä ja on kyllä tosi motivoivaa päästä tekemään uudella ohjelmalla. Neljä treeniä viikkossa ja kaikki erillä ohjelmalla. Tänään kävin hiihtämässä 11,5 km. Siinäpä ne viikon varsinaiset treenit. Lumitöitä olen tehnyt kahtena päivänä ja koiralenkit tietenkin joka päivä. Mutta selvästi siis kevyt viikko verrattuna normaaliin treeniviikkoon.

Olen tutustunut ohjeisiin ja pää on ihan pyörällä. Onneksi ruokavalio noudattaa pitkälti samaa mitä olen oppinut syömään jo Firfarmin muissa valmennuksissa. Runko on kyllä täysin sama, mutta jotenkin tuntuu vielä tiukemmalta mihin olen tottunut. Nyt on selkeästi eri ohjeet treenipäiville ja treenittömille päiville. Treenittömillä päivillä tulen varmaankin näkemään nälkää...  

Tänä aamuna kävin kehonkoostumuspuntarilla ja olin taas kerran järkyttynyt tuloksista. Rasvaprosentti oli 31,5% ja lihas 29,1%. Nuo lukemat pitäisi saada vähintäänkin toisinpäin. Ainakin rasvaprosentti alle 30:een.

Otin muutamia aloituskuvia ja takaapäin otetut on ihan ok mutta edestä otetut on aivan kauheita. Minut vatsassa on varmaan kaikki se 31,5% rasvaa. Sixpakki on todella todella kaukainen haave vain. En kehtaa laittaa niitä kuvia tännekään. Ehkä sitten valmennuksen lopussa jos ja kun jotain muutosta on tapahtunut. Olen kateellisena katsonut valmennuksen facebook -ryhmässä toisten jakamia aloituskuvia ja nehän on kaikki jo minun simissäni ihan valmiita lähtemään johonkin fitness-kisoihin. Sen verran lihaksikkaita kroppia on ollut esillä . Itseä kyllä ihan hävettää ja välillä olen miettinyt että olenkohan nyt ihan oikeassa valmennuksessa edes. Tunnen itseni ihan pullukaksi. Enpä ole ajatellut omia kuvia julkaista sielläkään...

Uusi valmennus vaatii tietenkin myös uuden treenitrikoot :) Oli kyllä hyvä ostos nuo Icaniwill- merkkiset. Tosi korkea vyötärö ja oikein jämäkkä kangas. Lauantaina testasin jo salilla ja tykkäsin tosi paljon.

InstagramCapture_3bc8f7b5-71a0-405d-9f29-e1bcadc6c7d9[1].jpg

Hieman herkuttelua ennen kovaa koitosta:

WP_20160206_15_09_30_Rich_LI[1].jpg

Tänä iltana vielä lasi punaviiniä ja hieman suklaata ja sitten se on bye bye kaikille herkuille seuraavaksi kymmeneksi viikoksi. Aion olla nyt kyllä tosi tiukkana koska aion tosiaan saada jotain tulostakin aikaseksi.