Aamun vaakalukema -100g. eipä ole paljoa tuohon nyt sanottavaa, parempia aikoja odotellessa.... huoh. Yöllä olin nukkunut huonosti, lihaksissa tuntui epämääräisiä kipuja. Tämän päiväinen lepopäivä varmaan tekee ihan hyvää. Oli tarkoitus että en tee yhtään mitään mutta illalla oli pakko päästä pikku lenkille. Koukkasinkin kauppaan ja menin ja ostin heraproteiinijauhetta, sittenkin. Jos se auttaa minua saamaan näkyvät lihakset niin hyvä, pitää nyt sitäkin kokeilla. Minusta tuntuu jo että hauis olisi kasvanut, tai sitten minä vaan kuvittelen.

Postissa tuli tänään odotettu paketti, uudet Better -Bodies -trikoot. Kyllä nyt kelpaa mennä huomenna kuntosalille. Ne tuntui vähän oudoilta, jotenkin hengettömiltä, mutta silti oikein mukavilta. Olen pitänyt kesästä asti kompressiotrikoita, jotka ostin juoksua varten ja ne on kyllä eri napakat kun nuo tavalliset. Ne oikein liimautuvat ihoon kiinni ja silti tuntuu ettei ole housuja jalassa ollenkaan.

Niin, siis tänään mulla on ollut nälkä, kunnolla. Ennen jokaista ruokailua on ollut näläntunne ja nyt vielä iltapalankin jälkeen tuntui että jäi vielä nälkä. Tosi outoa, vaikka eihän nuo ruokamäärät paljoa muuttuneet edelliseen viikkoon verrattuna.