Sunnuntaiaamu salilla oli tosi kiva, kun siellä oli vain yks mun lisäksi ja hänkin vain vähän aikaa ja sain olla lopun ajan ihan yksin. Minä olen hieman erakkoluonteinen ja viihdyn yksikseni. En ole koskaan tykännyt mistään joukkuelajeista ja tänään kyllä tulin siihen tulokseen että tää salitreenaaminen on kyllä minun juttuni. Juoksun ja hiihdon lisäksi toki. Kuuntelen aina omaa musaa kuulokkeilla salilla ja sillä saan suljettua kaikki ulkopuoliset äänet pois ja saan keskittyä vain omaan tekemiseen. Voi että minä nautin kun saan lihaksiin kunnon poltteen.

En tiedä mitä tein väärin tämä päivän treenissä kun sen piti olla takareisi-rinta ja pohjetreeni ja mulla meni kädet ja yläselkä kipeiksi sen jälkeen.... selkä varsinkin tuntuu olevan ihan jumissa. Hiihtämään en sitten tänään lähtenytkään, mutta koiran kans tein pari lenkkiä. Ihan mukava leppoisa sunnuntai. Innokkaana kohti uutta viikkoa!

images6ZQ7SP5Q.jpg