-100g aamulla. Minä odotan sitä päivää jolloin paino menee eka kerran alle 63 kilon, koska en muista milloin viimeksi olen ollut siinä painossa. Muutama vuosi sitten pudotin kylläkin karppaamalla painon alle 60 kiloon mutta nehän tuli sitten jossain vaiheessa takaisin. Olen nyt noudattanut extran laihduttajien ruokalistaa ja mietin että miten olisi käynyt jos olisin noudattanut ylläpitäjien ohjeita. Varmaan olis paino noussut kun nyt näillä ohjeilla näyttäisi olevan enemmän ylläpito kuin laihdutus -vaikutus.

Tänään olen nauttinut lepopäivästä, makoillut sohvalla takkatulen ääressä. Kyllä olikin sellainen tunne että tätä minä nyt tarvitsin. Innostuin jopa hieman venyttelemään jalkoja. Ja huomenna taas jaksaa lähteä ahertamaan salille.

Ihana kun saa syödä värikästä ruokaa, söin illalliseksi kanasalaatin ja fiilistelin jo alkavaa juoksukautta.

illallinen.jpg