-200g eilisestä. jihuu , suunta on taas alaspäin. Onko juuri totta että dieettiä on kestänyt jo 30 päivää, olen saattanut jossain vaiheessa seota laskuissa, no suurin piirtein ainakin? ( olin seonnut laskuissa, näköjään mennään vasta päivässä 29. tarkistin juuri asian ja korjailin hieman noita kirjoituksien otsikoita )  Ei uskoisi, tuntuu että vastahan tämä alkoi. Mittasin tänään vyötärön, kun alkoi ahdistamaan tuo viime viikon painon junnaaminen. Vyötäröltä oli hävinnyt viisi senttiä, jestas sentään, jotain on tapahtunut sittenkin.

Tänään olin vapaalla töistä. Ihana päivä. Aamulenkki, päivähiihto (10 km ) , iltapäivälenkki ja iltajumppa. Olihan kunnon liikuntapläjäys, eiköhän nyt rasvat ala palamaan. Huomennakin vielä vapaata ja koko päivä aikaa reenata, mahtavaa. Ruokaohjeista poikkesin tänään sen verran että söin puolikkaan banaanin päivällä ja illalla join sidun, mikä oli viikonloppuna jäänyt jääkaappiin. hyi minua, olen heikkoluonteinen. Voin vain kuvitella jonkun Jutan paasaamassa tuosta asiasta, mutta onneksi en ole missään tv-ohjelmassa, silloin en kyllä tunnustaisi että olen litkinyt sidua dieetin aikana.

Kävin aamulla verikokeessa, ihan vaan tarkistamassa mikä minun hemoglobiini on, kun ajattelin että se voisi olla jopa niin alhainen että kärsisin anemiasta. Mutta olin väärässä, hemoglobiini oli 132 ja se on kuulemma ihan hyvä.

Huomasin tänään ilokseni hiihtolenkillä että syke pysyi matalalla, vaikka hiihdin ihan "normaalia" vauhtia ( 10km/tunti ) Voisikohan olla niin että kunto olisi parantunut ja muutenkin se tuntui oudon kevyeltä. Normaalisti mulla syke huitelee yli 160 hiitolenkeillä ja tänään meni keskisyke alle 150.