!En ole kirjoitanut lähes viikkoon sen vuoksi kun olen ollut niin harmissani flunssan vuoksi. Koko viime viikko meni vielä flunssaisena, mutta lauantaiaamuna nenä tukossa marssin salille kun olin niin kyllästynyt olemaan tekemättä mitään. Huomasi kyllä että oli vähän veto pois ja teinkin keveämmillä painoilla ja muutenkin hieman sovelsin ohjeita. Mutta hyvää se teki mun mielelle päästä sinne. Kävelin kotiinkin ja pari tuntia vierähti kivasti. Sunnuntaiaamuna sama homma. Hiihtämään en kuitenkaan uskaltanut vielä lähteä kun siinä hengästyy liikaa. 

Nyt vasta alkaa flunssa hellittämään ja uskaltauduin ilmoittautumaan huomiselle pump-tunnille. Ihanaa. Kyllä sitä ihminen saa olla onnellinen jos saa terveenä elää. Mulla alkoi kyllä pinna kiristymään kun ei päässyt liikumaan.

Paino on ihmeellisesti heilunut koko tämän ajan kun olen pitänyt treenitaukoa, ( yhteensä siis 9 päivää!) helpostikin kilo on heilahtanut suuntaan tai toiseen päivässä, jopa parikin kiloa. Tänä aamuna paino oli taas noussut eilisestä kilon ja se oli nyt 61.3 kg. Kokonaispudotus tähän mennessä In shapen aikana on nyt 4,2 kiloa ja on kai se ihan hyvä. Mutta enää viikko aikaa päästä 60 kiloon, aika tiukkaa tekee mutta kyllä se onnistuu, olen päättänyt niin. Ja sen jälkeen asetan uuden tavoitteen, jota en ole vielä päättänyt. Mutta alle 60 kuitenkin.  Tämä ei jää tähän, vatsassa ja takapuolessa on liian paljon löysää. Vaattee kun on päällä ja katsoo peilistä itseä niin kroppa näyttää ihan ok:lta, mutta bikinikroppa on vielä kaukana tästä ja kesäkin on jo niin lähellä.  Yks mun tuttu sanoi mulle pari päivää sitten että minun ei pitäisi enää laihduttaa. Minä vihaan tuollaisia kommenteja.  Tiedän että kasvoni ovat kapeat  ( ne ei ole pyöreät, vaikka painaisin 70 kiloa) ja näytän laihalta, mutta en sentään mikään anorektikko ole. Mikä oikeus kenelläkään on sanoa toiselle niin? Hän on itse hieman tukevampi kun minä ja ajattelin että mitähän se tuumaisi jos minä taas vastaavasti sanoisin että sinun ei kyllä pitäisi enää lihoa?

images-5.jpg