+-0 g. Hyvä juttu, nyt kun ei tulisi plussaaa tuohon painoon niin olisin tyytyväinen. Että siis pysyis alle 63 kilossa ja pikkuhiljaa tippuis vielä parisen kiloa.

Aamulla keittelin puuroa jo puoli seisemältä. Vanhuus on kai tullut kun ei nukuta pidempään, vaikka ei edes kello ollut soimassa eikä mitään muitakaan häiriötekijöitä. Salille kerkesin kahdeksaksi ja olin taas aamun ensimmäinen "potilas". Ja hupsista, siellä vierähti tunti ja nelkyt minuuttia. Olen lisäillyt treeni kolmoseen muutamia liikkeitä ja vatsaliikkeitä teen hieman enemmän kuin ohjeissa niin siksi kai meni niin kauan. Ai niin, tulihan sinne yks tuttukin ja välillä piti hänen kanssa jutella. Eipä mulla ollut kiire mihinkään.

Iltapäivällä suunnistimme tyttäreni kanssa rinteeseen lautailemaan. Tytär harrastaa laskettelua, siis suksilla ja halusi nyt kokeilla eka kertaa lautailua. Senpä vuoksi olin varannut meille hiihdonopettajan. Parituntinen vierähti mukavasti ja oli kyllä hieman ranteet hellinä ja takapuolikin sen jälkeen. Ihan hienosti meni vaikka minä putosin pari kertaa lasten sompahissistä... Hyvää liikuntaahan se lautailukin on, sykemittarin mukaan kaloreita paloi 520. Ja ainakin se kehittää tasapainoa. Oli ihan kiva aurinkoinen kevätpäivä, vaikkakin hieman tuulinen.  Huomenna vois vaikka lähteä hiihtelemään.

384497_418708418177859_899588988_n.jpg