+200g aamulla. Tuo painon päivittäinen heilahtelu ylös ja alas mietityttää minua. Nyt tuo plus-merkkisyys varmaankin johtui siitä kun en päässyt eilen salille.. no ei varmaankaan. Mutta ihmettelen silti, kun hiihtoladulla paloi kaloreita kuitenkin 600 ja ruuat oli kyllä ihan ohjeiden mukaiset. Mistä tuo 200 gramman nousu oikein nyt johtui? Pitäis varmaan opetella pois tuosta joka-aamuisesta punnitsemisesta, kävis vaikka pari kertaa viikossa, mutta en minä osaa, kun olen siihen niin tottunut. Pitää varmaan vaan yrittää sietää noita plus-merkkejä. Sitä vaan haluais olla mahdollisimman äkkiä tavoitepainossa, ja sitten vois siirtyä ylläpitovaiheeseen ja keskittyä lihasten kasvattamiseen.

Pänään minä pääsin sittenkin salille! Se oli siis tämän päivän pelastus. Muistin että minun miehen kaverin vaimo käy myös salilla ja pyysin miestäni soittamaan sille kaverille että voisinko lainata avainta. No sehän onnistui! Hätä keinot keksii. Kyllä olin tosi onnellinen ja vedinkin treenit ihan täysillä. Kyllä se tuntuikin kropassa, kävelin sitten vielä salilta kotiin ja kahden tunnin reissuhan se oli. Treeniin meni itsessään melkein puolitoista tuntia alku-ja loppulämmittelyineen ja kaloreitakin paloi 580, aika huippua. Alku-ja loppulämmittelyt teen juoksumatolla, juoksen yleensä n. 10 minuuttia alussa ja lopussa. Minä olen moneen kertaan ohjeista tarkistanut että se kierros tosiaan vedetään kolmesti eikä kahdesti. Minä olen jo toisen kierroksen jälkeen ihan poikki, mutta kyllä siellä oikeasti lukee että kolmesti. Huh, ja tuota pitäisi jaksaa vetää neljästi viikossa... Taidan yhtenä päivänä vaihtaa sen superdieetin kakkostreeniin, kun tykkäsin siitä niin paljon ja se ei ehkä ole niin rankka. En minä kyllä eden kerkeä salille neljästi viikossa.

Iltapäivällä kävin vielä koiran kanssa lenkin ja silloin tuntui jaloissa tuo aamun treeni. Pitää alkaa venyttelemään, etteivät kovin kipeydy.

1231592_594041957303767_1808524601_n.jpg