-500 g aamulla . jihuu, eipä haitannut vaikka illalla söin pähkinöitä. Tuo lasku johtuu puhtaasti eilisestä lepopäivästä. Kun katsoo noita muita lepopäivien jälkeisia painoja niin pudotusta on ollut - 300g - 700g.

Tänä aamuna klo 8 olin reippaana lähdössä salille kävellen. ( matkaa 2 km )  Ulkona pakkanen paukkui 22 asteessa ja ajattelin että eihän siellä kylmäkään ole kun luvattu oli about 30 astetta. Kävelin 200 m ja palasin takasin kotiin, oli niin julmettu vastatuuli että olin jo alkumetreillä ihan kylmissäni. Muutin suunnitelmat ja kävelin sinne myöhemmin päivällä paremmin pukeutuneena ja salitreenin jälkeen siirryin sujuvasti zumbatunnille ja siellä vierähti puolitoistatuntinen. Koko reissuun meni kaks ja puoli tuntia, kun ei tarvinnutkaan kävellä kotiin kun sain onneksi kyydin. Olin jo siinä vaiheessa niin poikki ja hikinen. Onkohan mulla sittenkin huono kunto? Itse kuvittelen että peruskunto on ihan kohillaan, mutta huomaa kyllä että jos treenaa vähän tehokkaammin tai enemmä niin ottaa se aika koville. Treenien jälkeen olin kyllä tosi väsynyt ja olisin halunnut nukkua kunnon päikkärit mutta kai minä kävin jotenkin ylikierroksilla kun en saanut kunnolla unta, ehkä jotkut vartin tirsat nukahdin. Ja taas lihaksissa tuntui epämääräistä särkyä ja kihelmöintiä.  Zumba jääkin vähäksi aikaa tauolle, joten toiveissa on että pakkanen lauhtuisi ja pääsis ens viikonloppuna hiihtelemään.  

Tänään tänne pohjoiseen näkyi kunnolla aurinko pitkästä aikaa. Oli aivan ihana pakkaspäivä.