Herkuttelu nimittäin. Perjantaina oli vielä mainio hiihtosää ja kävin 27 km hiihtolenkin. Sitten tietenkin palkitsin itseäni herkuilla illalla. Ostin Maraboun karkkipussin, josta olin nähnyt mainoksia koko alkuvuoden ja kuolannut telkkarista ja olihan ne hyviä, koko pussi katosi aika lailla hetkessä. Toinen ihana herkku mihin sorruin oli mämmi ja vaniliakastike. Se oli ihan taivaallista, parempaa kuin karkit sanoisin. Niin ja myös alkoholiton aika elämässäni päättyi perjantaina. Ostin kaksi tölkkiä light-siideriä join perjantaina osan toisesta ja lauantaina loput. Ei ollut mitenkään erityisen mahtavaa saada siideriä . Mieheni osti minulle pullon valkkaria, mutta se on edelleen jääkaapissa avaamattomana. Totean siis että juominen ei suinkaan ole minun ongelma vaan se syöminen. 

Eilen käytiin yksillä 50-vuotissynttäreillä ja siellä söin ihanan kermaista lohikeittoa ja tietenkin kahdenlaista kakkua sekä kampanisun. Juomisen jätin muille, kun olin autolla liikkeellä.  Mutta illalla söin kotona pienen pussin irtokarkkeja ja pääsiäissuklaita.

Viikonlopun treenit oli sitten vaan eilen aamutreeni salilla ja tänään sama juttu. Eilen tein liten extra-treenin osa kolmosen ja tänään kehittelin itse pakara-vatsatreenin. Olen nimittäin nyt päättänyt keskittää treenaamisen noihin kahteen ongelmakohtaani ja joka salitreenin yhteydessä teen jotain ylimääräisiä pakara/vatsaliikkeitä.

Paino oli torstaiaamumna 59.6 kg ja tämä aamuna se oli 61.3 kg , eli +1,7 kg kolmessa päivässä!. Minä olen oikeasti järkyttynyt tuosta lukemasta ja ihmettelen suuresti että miten se voi olla mahdollista. Ei tuo minun herkuttelu nyt niin kauhean överiä ole ollut ja muutoin olen syönyt suurinpiirtein in shape -ohjeiden mukaan. Huomenna on pakko palata ruotuun kun lomakin loppuu ja pitää päästä  takaisin alle 60 kg lukemaan. Pääsiäisenä aioin nimittäin taas herkutella mämmillä...

Lomaviikon aikana hiihtokilometrejä kertyi 112.3. Ihan hyvä saalis ja olin onnekas kun sattui niin hyvät kelit. 

16890_10153099396152347_7281456731247457x