Ei varmaan ole kovinkaan järkevää käydä joka aamu puntarilla mutta käyn silti, se on jo niin automaattista kuten hammaspesukin. Nimittäin tänä aamuna paino oli 60.4 kg, eli 2kiloa vähemmän kun eilen. Mitä täällä tapahtuu?? Olen edelleen flunssainen enkä ole harrastanut mitään liikuntaa sitten viime keskiviikon salitreenin. Ja paino nousee ja laskee vuoronperään. Kroppa on seonnut! Ja minulla on vielä siis toivoa jäljellä päästä tavoitteeseen.

 

 

Nyt kun olen joutunut pakosta pitämään näin pitkän treenitauon niin tulee jo ihan hullu polte päästä salille. Olen miettinyt tosi paljon sitä että miten jatkan tästä eteenpäin kun in shape loppuu. Ensi kuussa pitää aloittaa treenaamaan kesän puolimaratooneille, joten ei varmaan ole järkevää aloittaa mitään bikini challengea vaikka se toki kiinnostaisi. Luultavasi ruokavalio tulee pysymään melkolailla tämä in shapen rungon mukainen siten että lepopäivinä vähennän hiilareita ja treenipäivinä syön hieman teenin mukaisesti. Sykemittarihan minulla on aina treenatessa mukana ja siitä näkee kulutuksen niin voi syödä sitten hiilareita kulutuksen mukaan. Ajattelin että jos juoksua treenaisi neljästi viikossa ja juoksua tukevaa salitreeniä olis kahdesti. Mutta mulla on pakko olla joku suunnitelma minkä mukaan etenen. Onneksi juoksija - lehdessä ja muissakin on valmiita treeniohjelmia puolimaratonille ja niitä voi sitten hyödyntää. Ja pitää ottaa esiin myös viime kevään endurance ohjelma.  Kyllä minä niillä pärjään.

 

images-4.jpg