Nyt on tapahtunut se mitä olen pelännyt, painoa ei ole tällä viikolla pudonnut kuin 200g. Tosi ärsyttävää. Tänään jätin kokonaan lounaan hiilarit syömättä ja iltaruualtakin vähensin niitä. No sitten onkin ollut kauhea nälkä koko päivän. Huomasinkin tänään että ruokavalioon olikin tullut ensi viikosta alkaen päivitystä juuri siten että jos painoa pitää pudottaa niin hiilareita vähennetään.

Näinhän se menee ja minä etenen sen mukaan. Reilu kolme kiloa pitäis pudottaa, se ei ole paljon, mutta on ne niin tiukassa. Liikuntaa lisäämällä ei paino mulla ainakaan putoaisi tämän enempää, enkä minä oikein tiedä miten voisin liikuntaa lisätä. Nyt on lepopäiviä vain maanantait ja torstait ja tuntuu aina että ne tulevat tosi tarpeeseen. Eilenkin olin niin poikki salitreenin jälkeen että nukahdin taas sohvalle enen yhdeksää.

imagesKXVVID5K.jpg