No en tiedä voiko tätä ihan lepoviikoksi sanoa, mutta ei nyt ihan kovintakaan treeniä. Viikon treenit:

Ma: Lepo

Ti: Juoksu, kevyt 3km

Ke: Bodypump

To-Pe Lepo

La: Salitreeni 3 ( pakara )

Su: treeni 4 ( sali, pakara )+ juoksu kevyt 3 km

En ole muutamaan viikkoon käynyt pumpissa ja sen jälkeen olikin nyt lihakset kipeinä, lähinnä yläselkä ja rinta/hauis. Huomasi kyllä niiden treenaus on viime aikoina jäänyt vähemmälle. Alakropassa ei tuntunut missään se pump. Oli kyllä mukava vaihtelun vuoksi käydä siellä. Tiistaina pääsin testaamaan uusia nastalenkkareita kun olikin luminen tie ja mukavaltahan ne tuntuivat. Ehkä minä sittenkin juoksen koko talven. Minä olen alkanut haaveilemaan kokomaratonin juoksemisesta, jos ei vielä ensi kesänä niin ehkä sitten sitä seuraavana... Se kyllä varmaan jää kokeiluksi, koska puolimaraton on minulle mieluinen matka. Saa nähdä.

Eilen aamulla oli kyllä mukava päästä taas salille, kun en ollut koko viikolla käynyt, ihan tuntui kuin olisi ollut vieroitusoireita... keskiviikkona teki kyllä mieli mennä salille pumpin sijaan mutta maltoin mieleni.

Painonpudotuksesta en nyt jaksa tänne mitään kirjoittaa, koska ei ole mitään uutta kirjoitettavaa siitä... huoh.  Ensi viikolla minulla alkaa karkki- ja herkkulakko, joka on tarkoitus kestää marraskuun ajan, karkkilakko mahdollisesti joulukuun puoliväliin, jos vaan kestän... ja muutenkin huomenna alkaa tiukempi kuri, pakko kun ei tämä näköjään tästä muutu.

Ensi viikolla aloitan siis fitbelfien uusiksi eli kuus viikkoa vielä samalla ohjelmalla, tiukemmalla ruokakurilla ja hieman lisäystä aerobiseen liikuntaan. Eli salitreenin yhteyteen lisää juoksumattoa, ellei kelit salli ulkona juoksemista. Siinä on mun aseet painoani vastaan. Tiedän ettei pitäisi tuijotaa vaan vaa'an lukemia, mutta jos on tarkoitus pudottaa painoa kiloissa niin mitä sitä sitten muuta tuijottaa...?!?

sweat.png