Nämä kolme viimeistä päivää on mennyt ihan flunssaisena ja treenit on saaneet jäädä. En ole pystynyt muuta kuin koiran kanssa leppoisasti kävelemään. Harmittaa kyllä tosi paljon. Viikonloppu on tuntunut iäisyydeltä ja olen tehnyt kaikki mahdolliset kotityöt mitä on aiemmin ollut rästissä. Mulla ei ole siis kuumetta, mutta nenä on tukossa ja kurkku karhea, mutta en mie sen takia viitti ihan sängyn pohjalle jäädä. Lepäillyt toki aina välillä sohvalla ja tänäänkin katsoin Vasaloppet -kisaa monta tuntia. Kuinka paljon ihmisellä onkaan aikaa, jos se ei harrasta mitään? On meinannut aika käydä pitkäksi vaikka olen yrittänyt pitää itseni toimeliaana. Olen yrittänyt nukkuakin pitkään mutta sisäinen kello on herättänyt minut jo seitsemältä.

Mutta jotain hyvääkin tässä on tapahtunut: Tänä aamuna mun paino oli 60,9 kg!! Vihdoin ja viimein meni tuo 61 kilon raja rikki. Eli paino on laskenut näinä päivinä kun en ole treenannut. Tottakai se niin tekee, jotenkin ihan kun kiusallaan tuo minun kroppa. Eli kun treenaa hulluna ja yrittää pudottaa painoa niin mitään ei tapahdu ja sit ku on tekemättä mitään niin tapahtuu juuri se minkä eteen on aiemmin huhkinut.  Kai se on jotain nesteiden haihtumista lihaksista tai vastaavaa. Olen kyllä juonut tosi paljon vihreää teetä.

Minulla on siis hyvät mahikset päästä mun tavoitteeseen, eli 60 kiloon vielä tämän in shapen aikana. Kaks viikkoa jäljellä ja n. kilo pudotettavaa. Ei paha ollenkaan. Mutta takapakkia ei sais nyt yhtään tulla. En tiedä millon pääsen taas salille, toivon että viimeistään keskiviikkona. Ei mulla yleensä flunssa kovin kauaa kestä.

Sain viime viikolla postista tilaamani bikinit ensi kesäksi. Voi ei! Puin ne päälleni ja menin peilin eteen ja en tykännyt yhtään näkemästäni. Mun kroppa ei todellakaan ole bikinikunnossa vielä. Pitäisköhän ilmoittautua Bikini Challengeen.. Otin pari kuvaakin mutta ne on niin kauheita etten kehtaa tänne edes laittaa. Maha on se kaikkein isoin ongelma. Se vielä pömpöttää bikinihousujen yli ja se näyttää kauhealta. Onneksi kesään on vielä aikaa... Mutta äkkiä se aika menee. Nyt on menty 8 viikkoa tätä ohjelmaa ja tuntuu että se alkoi ihan vasta. Ja jos mennään tästä 2kk eteenpäin niin ollaan jo toukokuussa.

imagesZ3SCS6FO.jpg