Kaksi perättäistä lepopäivää treenistä neljään viikkoon tuntuu tosi ruhtinaalliselta. Minusta tuntuu että tätä mun kroppa on kaivannutkin. Onneksi päätin tällä viikolla ottaa extra -treenin ja tyytyä kolmeen viikkotreeniin. Tänään olin töiden jälkeen taas kerran ihan poikki ja ajatus salille lähtemisestä ei todellakaan houkutellut.

Samalla kun olen lepäillyt ja kerännyt voimia, minulla onkin tehnyt mieli syödä kaikkea kiellettyä. Suklaa varsinki  on ollut mielessäni tosi useasti. Tänään töissä tarjottiin laskiaispullia ja minä vaan kuolasin niitä. Ei ollut kaukana se, että olisin oman pullani syönyt. Hammasta purren piti kieltäytä. Otin pullan mukaan kotiin ja tarjosin sen tyttärelleni joka kyllä ilahtui siitä. Meidän kaapeissa kun ei viime aikoina ole mitään herkkuja näkynyt enkä varsinkaan ole pullaa leiponut.  Illalla lohdutin itseäni syömällä pähkinöitä ja manteleita. Söin ilta-aterialla hieman vähemmän riisiä vastineeksi niille pähkinöille.  En pidä tuota kovin pahana hairahduksena, varsinkin kun päivällä en syönyt pähkinöitä ollenkaan.

Nyt odotan innolla huomista aamusalia, virtaa täynnä. Ensi viikosta alkaen oli treeniohjelmaan tullut jotain pieniä muutoksia, ilmeisesti hieman kovennettu vielä. En ole kerennyt vielä perehtymään siihen. Siksikin oli tosi hyvä tämä kevyempi viikko nyt kun in shape on pian puolivälissä. 

Paino on tällä viikolla pudonnut n. 100g /päivä. No se tyydyttää minua juuri ja juuri. Olen kyllä ajatellut muuttaa tavoitepainoani alemmas. Jos miettii sitä että vajaat pari kiloa on enää tavoitteeseen , niin en minä vielä siinä vaiheessa ole tyytyväinen vartalooni, kun vatsan seudulla on vielä niin paljon löysää ettei se kyllä parin kilon pudotuksella katoa. 

images8BLGO0WQ.jpg