Eilisen ravintolamässäilyn jälkeen tänä aamuna painoin puoli kiloa enemmän kuin eilen. Olen tullut siihen tulokseen että tämä ruokavalio mitä olen noudattanut tammikusta lähtien kun superdieetti alkoin on tullut jäädäkseen minun elämääni, ellen halua palata takaisin entisiin mittoihin. Joskus se sallii jotain ylimääräistä, mutta ellen palaa heti sen jälkeen ruotuun niin paino kipuaa pikkuhiljaa takasin. Eli nyt takas ruotuun. Tänään oli ruokavalio melkein ohjeiden mukainen, yks pulla tuli syötyä.

Tänään oli tarkoitus lähteä salille, mutta salitreeni jäikin kun punttisali odottikin takapihalla kotona. Meillä oli mieletön pino pölkkyjä jotka piti saada haloiksi tämän päivän aikana jotta halkomakone saataisiin palautettua. Ja minähän nostelin niitä pölkkyjä oikein innolla. Miehelleni jäikin helpompi osa kun hän vain toimi konemiehenä. Välillä toki vaihdettiin osia mutta kyllä se olin minä joka niitä pölkkujä enimmäkseen kantoi ja ihan omasta tahostani. Oli kyllä sellainen tarkotus että kun saadaan se homma tehtyä niin olisin sitten iltapäivällä mennyt sinne salille, mutta se vei niin voimat että ruuan jälkeen nukahdin sohvalle. Menihän siellä puuhommissa muutama tunteroinen.

Siinäpä se sitten olikin, tämän päivän liikuntasuoritus. En viitsinyt edes kävelylenkille lähteä kun oli niin kylmää ja märkää. Koirakaan ei tykkää lähteä lenkille kun on märät tiet.

Luultavasti joudun pitämään nyt muutaman päivän juoksutauon kun tuo jalka on mennyt ihan tosi kipeäksi. Siis akillesjänne vasemmassa jalassa, edelleen. Se sama vaiva kiusasi minua jo viime kesänä.

Olen tullut myös siihen tulokseen että tämä pro -ohjelma on ihan älyttömän vaativa ja rankka. Lenkit on niin pitkäkestoisia. Pitää kai tutkia millaista matskua olis Plus -ohjelmassa. Sopisikohan se sittenkin minulle paremmin?

bb3909c84f1911e38bf30e4fe8b5a856_6.jpg