Herätys, lasi vettä ja aamujumppa, se on aika erikoinen yhdistelmä, mihin täytyy totutella. Mutta tykkään kyllä siitä, varsinkin sitten kun se on ohi ja saa makoilla vielä viisi minuuttia ihan rauhassa ja tasoitella sykettä. Pitää alkaa laittamaan kello soimaan 10 min aiemmin että ei tule kiirettä aamuisin. Tänään teinkin jumpan hieman tehokkaammin kuin eilen kun syke nousi jo 145:een.

Tänään tein eka kertaa oikein kunnolla salitreenin ja tein sen 3* 15 toiston sarjoilla. Minä olin luullut että tuo treeni tehdään yhteen putkeen ns. jättiläissarjana ja sitten tehdään uudet kiekat mutta eihän se ollutkaan niin. Olin niin tottunut  sellaisiin treeneihin superdieetissä ja nyt tuntuu oudolta kun teet kerran sarjan ja huilaat minuutin ja taas jatkat samaa sarjaa jne. Siinä ei syke pysy korkealla kun se aina levon aikana kerkeää laskea. Mutta onhan se tehokas tuo treeni, ainakin tuntuu siltä, mutta eri lailla tehokas kun superdieetin treenit. Ei tämä nyt ihan voimia vie kokonaan, mutta ei kai se ole tarkoituskaan. Tein lopuksi intervalleja juoksumatolla, kun tuntui siltä että pitää saada hieman sykkeen kohotustakin. Se tuntui hyvältä.

Olen nyt päättänyt että perjantai tulee olemaan minun lepopäiväni ja sunnuntaina vedän pitkän treenin.

Tänä aamuna oli pakkasta 16 astetta, ei vielä kiinnostanut lähteä aamulenkille. Juoksukelejä odotellessa.

13679282ef3d11e2bdf822000a1fa51c_6.jpg